ישנן הרבה מספרות ברחבי הארץ אך למעט מהן יש אתר אינטרנט.
הדיעה הרווחת שמספרה לא צריכה אתר אינטרנט ולמעצב השיער מגיעים מפה לאוזן.
האם מספרה צריכה אתר אינטרנט?
התחרות בתחום עיצוב השיער בארץ הוא גדול מאוד. בשנת 2011 ערכה חברת D&B סקר על מספרות בארץ שהמסקנה ממנו היא שענף המספרות נמצא בסיכון גבוה עקב ריבוי המספרות ביחס לאוכלוסיה.
כל שנה נפתחות ונסגרות מאות מספרות שלא מצליחים להתמודד עם התחרות בשוק – ביחוד מספרות קטנות שכונתיות שהיכולת התקציבית שלהם לפרסום לא גבוהה ואין להם מספיק לקוחות.
קו האופנה משתנה כל הזמן, טרנדים חדשים נכנסים ומעצבי השיער צריכים להדביק את הפער, להיות אטרקטיבים ולהוסיף לגדול כדי להיות רווחיים.
אתר אינטרנט נחוץ לא רק כדי להעלות תמונות של עיצובי שיער או החלקה שמעצב השיער עשה באותו יום.
אתר אינטרנט בונה את תדמית מעצב השיער, את הרצינות שלו, את האפשרות לחשוף את עצמו ללקוחות פוטנציאלים חדשים, להראות במקום מרוכז את כל סוגי השירותים שהוא נותן, לעשות מבצעים כדי למשוך לקוחות, להראות שעות פתיחה, אפשרויות הגעה, קביעת טור באופן עצמאי ע"י הלקוח/ה באתר ועוד ועוד…
לקוחה פוטנציאלית חדשה לא תיכנס לפייסבוק ותחפש מעצב שיער. גם סביר להניח שלא תימצא מעצב שיער לפי איזור המגורים שלה כי בפייסבוק ניתן למצוא אנשים לפי שמות ולא לפי עיר מגורים.
לקוחה כזו תעשה חיפוש בגוגל ושם תוכל לראות מעצבי שיער לפי איזור מגורים, להתרשם מעבודות, לראות מחירים, להרים טלפון ואף להגיע למספרה.
בנוסף, אתר אינטרנט נותן לך מאגר לקוחות. לקוחות נרשמים לאתר, אתה יכול לשלוח להם דיוור, מבצעים, לעדכן אותם בשירותים נוספים שיש במספרה וליצור איתם מגע קבוע כדי שישארו לקוחות שלך ולא ילכו למספרות אחרות.
ואם כבר יש מספרה – אז למה לא למכור מוצרי שיער ללקוחות? ומה יותר נוח מזה שתוכל לעלות מוצרי שיער ולפתוח נישה נוספת למכירה דרך האתר – זו גם דרך מצויינת למשוך אליך לקוחות חדשים.
אתה יכול להגדיל את המחזור שלך, להגדיל את קהל הלקוחות שלך, ליצור לך מעגל לקוחות קבוע מבלי להבין בכלל איך זה קרה.
מיטל עיצובים ציוד למספרות – ייבוא ושיווק ציוד וריהוט למספרות לפרטים נוספים חייגו עוד היום – 03-5731291